Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

nincsötletemacímhezbocsi

Nightqueen † 2010.08.05. 18:26

Üüüüdv mindenkinek! :)
Rég írtam már, de ennek oka volt, amit Neo drágám le is írt. Pár napot töltöttünk együtt rengeteg jó dologgal. Aztán most készülődök a barokk varázsára, a szülinapomra és hamarosan majd a pótvizsgára.
Ó igen pár nap és betöltöm a 18.-at. Igazándiból félek emiatt, mert én még annyira gyereknek érzem magam és szeretem azt is ha bizonyos helyzetekben gyerekként kezelnek. Izgulok sok dolog miatt most, meg örülök is, hogy ilyen jól telt a Neoval eltöltött idő. Izgultam amiatt is, hogy nem készülök el időben az új ruhámmal, amit a barokk napokra csináltam, de kééész. :D
A Barokk varázsa egy pár napos hagyományörző rendezvény itt Győrbe, már sok éve rendezik meg évenként. A rendezvény fő eseménye a barokk esküvő, amely korhű ruhákban, többszáz statisztával zajlik. Lehet jelentkezni hivatalos statisztának, de nem tudom pontosan mi kell ehhez, meg hogyan van. Úgyhogy mi idén is csak nézőként megyünk, de a régi korok iránti rajongásom végett a ruhám is valamilyen szinten kapcsolódni fog az eseményhez.
Egy fűzőt készítettem és egy szoknyát! :D Majd képeket mindenképpen mellékelek, de addig be kell, hogy érjétek a tavalyi képekkel.
Igen tudom, hogy nem korhű, de csak benyúltam a szekrénybe és kiszedtem a legjobban oda illő ruhákat, ráadásul akkor még nem is varrtam szóval na :D Neo ingjének díszítését anyum csinálta, : 


Na mára ennyi jutott, de majd jelentekezem amint lesz valami érdekes hírem, témám vagy valami! :) Írjatok nyugodtan ^^

Címkék: neo barokk varrás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr772201715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neo999 2010.08.06. 21:26:34

Mit mondjak, szépek voltunk, pici volt a szakállam és ha nem is korhű barokk, azért nem hiszem h mást úgy megnéztek az emberek, avagy sugdolóztak utánunk h hú ezek ketten lemaradtak biztos a menettől... :D Na de a legszebb akkor is az volt amikor a beöltözöttek közül volt aki mintha pár száz évvel visszább lennénk, köszöntött ki ránk, pedig ő volt a látványosság mi meg a nézők csupán...

Nephertity 2010.08.11. 14:38:32

Hm...idén nekem is el kellene mennem...:)
süti beállítások módosítása