Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Grrr...

Nightqueen † 2010.10.28. 03:04

Nagyon izgatott vagyok, alig bírok megülni a seggemen :D Hogy miért? Hát az egyik ok az a Fűrész új része ..:O látnom kell..muszáj..látni akarom mooost :D Na hát igen mondom én hogy be vagyok zsongva...
Évek óta az egyik kedvenc filmem, sokszor láttam már az első három részt ( a többit nem olyan sokszor de még tervezem megtekinteni, hogy teljesen összeálljon a kép), sokat is olvastam a filmben lévő szereplőkről és összefüggésekről, bár már nem emlékszem mindenre pontosan. Az a fajta rajongó vagyok aki akkoris imádná a filmet, ha egy kalap sz@rt adnának ki egy részként :D Egyszer álmodtam is a fűrészel, rajtam volt egy csapda :O és most végre itt az új rész.
Előzetes:
 

A másik dolog az, hogy ha minden jól alakul akkor jön Neo a szünetben és Halloweenozunk is és úú tök jó lesz.. remélem! :) Majd lehet, hogy lesznek képek is :)
Végül de nem utolsó sorban napi zene, hogy értelme is legyen ennek a bejegyzésnek xP
Otto Dix ..mert libabőr és hidegrázás :


Ja, majd elfelejtettem.. az utóbbi pár napom alkotással telt szinte kifulladásig, ugyanis anyámnak születésnapja lesz, nekem pedig nincs pénzem ajándékot venni neki, de semmi gond mert KERATIV vagyok és csináltam neki ajándékokat :D
Az egyiket mutatom meg most :

Arany-fekete kis fedeles doboz tollakkal gyönggyel meg gipszből kiöntött kagylókkal. Bár fotón nem mutat olyan jól mint élőbe..

Itt oldalról is látszik.. Egy régi nyaklánc gyöngyeiből lábakat ragasztottam az aljára, szerintem nagyon csini lett :)
Imádok ajándékozni és néha túlzásba is viszem, de tényleg akár megvásárolt dologról, akár saját készítésűről van szó én mindíg izgulok, és alig várom, hogy átadhassam az ajándékomat. Talán Neo tudja is mennyire komolyan veszem ezt a dolgot.(emlékszel a szülinapunkra cicc?? :D) Általába annyira nem bírok magammal, hogy hamarabb odaadom az ajándékot :D most is így volt ..:P
Na majd jelentkezem, legyen széép napotok ^^

Címkék: kreatív zene cica neo hehe filmajánló dekor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr442404282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-l- ditti -l- 2010.11.03. 10:32:21

kurvakurvajó a fűrész 7 is!!!!!!!!!!!!!!!

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.11.13. 16:02:39

@-l- ditti -l-: még azóta se néztem meg.. xD de megfogom :D
süti beállítások módosítása