Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Napi zene - Jigoku Shoujo

Nightqueen † 2010.07.12. 00:32

Jigoku Shoujo, avagy Hell Girl. Tegnap kezdtem el nézni ezt az animét, mondjuk már régóta meg akartam tekinteni, de mást néztem helyette épp vagy valami.:D Már a 14. résznél tartok és azt kell mondjam, nagyon jóó! Úgyhogy a mai zene rovat pokoli lesz :)

 

"Ha valóban bosszút akarsz állni, old ki a piros fonalat. Ha kioldod, hivatalosan is létrejön köztünk a szerződés. Bosszúd tárgya, hamarosan a pokolra kerül.
De vigyázz!
Ha a bosszúd beteljesül, neked is meg kell fizetned érte.
A másra kimondott átok a te fejedre is visszahull.
Ha megalsz a te lelked is pokolra kerül. Nem juthatsz be a paradicsomba. Lelked fájdalom és kínok közt bolyong majd, örökkön-örökké.
"

straw doll Pictures, Images and Photos

  "Sötétben bolyongó szánalmas árnyék, aki másoknak fájdalmat okozol, bűnben elmerült tisztátalan lélek… kíváncsi vagy, milyen a halál?"

Címkék: japán anime hell girl jigoku shoujo enma ai

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr282145451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2010.07.12. 12:52:02

Ajj istenem, egyik kedvencem. :3
Jó szórakozást hozzá (:

Hail Tyranny 2010.07.29. 11:05:03

Nekem van Jigoku Shoujo-s nyakláncom, nagyon jól néz ki, egy kereszt ami végülis egy síp.:)
Nagyon jó anime (:

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.08.03. 00:53:41

@Hail Tyranny: ú az tök jó lehet! Én egy szalmabábút akarok, olyan jóók :D

Hail Tyranny 2010.08.05. 20:50:09

igenigen. Piros szalaggal..:D
süti beállítások módosítása