Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló

Nightqueen † 2010.07.02. 14:42

El sem hiszem, hogy van miről írnom. Bár nem hiszem, hogy sok embert érdekel a magánéletem, de nembaj.
Szóval az elmúlt 2 nap eléggé eseménydúsan telt. Szerdán felmentem Pestre, találkozni Neoval. Nagyon jó volt, igaz hogy múlt héten találkoztunk, de már nagyon hiányzott. A napot a Népligetbe töltöttük, mivel nem igazán ismerjük a várost, ráadásul a Népliget eléggé szimpatikus volt, mert elég nyugodt hely, ami nagy szó egy ilyen pörgős városban. Szóval jól elvoltunk, útközben meg odajöttek hozzánk kérdezősködni, hogy szektások vagyunk-e :D Én kicsit lesokkolódtam ezen, azt hittem Pesten már nem olyan fura dolog ha az ember kicsit "extrém". Na mindegy, jó volt ott lenni bár csöppet melegünk volt és a szúnyogok sem kíméltek.
Tegnapi nap nagyon beteg volt. Régóta szerettem volna már elmenni bulizni, csak a megfelelő embert és időpontot kerestem. Most megtaláltam. Eredetileg két jó barátommal mentem volna, de Kitti drága elérhetetlen volt, pedig lelkes volt mikor még hónapokkal ezelőtt említettem neki ezt a buli  dolgot. Végülis Balázzsal mentem aki a legesleges legjobb barátom, najó rajta kívül csak 1 van, de ez nem lényeg! :D
http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8930559
Az este a teszkóban kezdődött, bevásároltunk xD koccintós-kóla-energia ital-nyalóka és egy pizzás rúd nekem xD
Aztán bementünk a városba és egy játszótéren ittunk és beszélgettünk. Igazán jól esett beszélgetni. Ha az ember iszik akkor a beszégetés valahogy jobban megy, sokkal nyitottabban és őszintébben mint amúgy. Viszont rossz(?) szokásom ilyenkor, hogy telefonálok. Neoval ... sokáig...:D 3500 ft volt a kártyámon most már csak 1500 :$ Dehát muszáj volt. Bocsi cica :D Meg ilyenkor a hülyeségeim...
Később elindultunk Laposra, ami itt felénk az egyik legfelkapottabb szórakozóhely, különlegessége, hogy minden nap más stílusú zenét játszanak. A csütörtök a rockereké, bár ilyenkor sem csak rock megy, hanem reggi, dnb és hasonlók. Tegnap szokásomhoz híven a WC-n ismerkedtem, meg énekeltem :D  Igen csajok, majd megyünk a Megasztárba... (a szerdai győri castingról lemaradtam, dehát Neo fontosabb ^^) Volt osztálytársakkal is összefutottam, az este nagy részében velük táncoltam. Ja meg valami csajjal is :D Meg még egy pár emberrel xD Ezer éve nem buliztam és ez most nagyon jól esett. Éééés kértem Náájtvist és le is lett játszva, ejjj :D és volt a Roadtól a nem kell más... azt hiszem akkor kiabáltam, hogy KÚÚRVÁRA SZERELMES VAGYOK :D Kicsit gáz vagyok tudom, de néha kell egy kis szórakozás. Várom már a következőt, remélem akkor már Neo is tud velem jönni mert az nagyon jó lenne *.*
Egy dal a buliból:


Na ennyi voltam mra, legyen szép naptok! :)

Címkék: személyes

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr982125373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Wonderland_ 2010.07.02. 16:12:16

Mindig jó egy csendes helyen ital mellett beszélgetni:)szerintem nem gáz az,hogy ordibáltál meg táncoltál:)Néha egy ilyen este is kell egyszer egy évben:)

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2010.07.03. 20:53:14

Néha ki kell rúgni a hámból ( mondom én aki mióta szünet van gyakorlatilag nem csinál mást )
Ne szégyelld magad miatta, nem voltál részeg csak jól érezted magad, nagy különbség [[:
süti beállítások módosítása