Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Hogyan készült rovat :)

Nightqueen † 2010.09.05. 18:36

Rég volt már hogyan készült rovat. Sajnos fényképező hiányában nem igazán fotóztam miközbe alkottam de a végeredményt megmutatom és az elkészítéshez is keresek nektek valami leírást :D

Szóval tegnap este csináltam pár hajdíszt. Az egyik pillangós a másik pedig virágos.
Régóta meg akartam ezeket csinálni, de csak most jutottam el oda, hogy tényleg neki is kezdjek.
Szóval a pillangóról annyit kell tudni hogy egyszerű, papírból ekészíthető kis dísz ami többféleképpen is felhasználható.
Elkészítése itt: 
http://dadcando.com/default_MAKING.asp?project=Paper-Butterfly&catagory=Craft&lhs=Craft
A sajátomat akrilfestékkel lefestett papírból csináltam ami lila és ezüst színű, a végén a közepét ragasztópisztollyal is összeragasztottam és így formáltam meg a pillangó testét. A  szárnya szélére ragasztót kentem és szórtam rá lila csillámport. Végül a testét ezüst akrilfestékkel festettem le. Az így elkészült lepkémet hullámhajcsatra ragasztottam, így hajdíszként hordható, de szobába dísznek is elkészíthető.. A méretét is lehet változtatni ahhoz igazítva, hogy mihez használjuk :)
És akkor most kép:



Ennyit a lepkéről.
A másik amit csináltam, maradék tüllből, művirágból és szalagból van. Egy hosszúkás tülldarabot összeráncoltam fércelő varrással aztán összehúztam úgy hogy kör alakot formáljon majd megvarrtam hogy úgy is maradjon ..:D
Aztán lefestettem pár művirágot, ezek is lilák némi ezüstel :D Ráragasztottam a tüllre őket, aztán szalagból kis masnit csináltam, aztis felragasztottam, aztán az egészet pedig egy hajcsathoz rögzítettem. Tádáá kész is hajdísz



Ánnnyííí

A képek minőségéért okoljátok a telefonomat ja és azt a nyomorékot amelyik lenyúlta a fényképezőmet! :@

Remélem tetszett a mai poszt ^^

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr802273508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása