Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Egy újabb kellemes hét I.

Nightqueen † 2010.08.17. 15:29

Na erőt vettem magamon, hogy leírjam az elmúlt hét történéseit. Egy eléggé személyes poszt következik némi csöpögéssel, szóval akit nem érdekel az most keressen magának valami más olvasnivalót :) 
Van sok kép is , azokat úgyis szoktátok szeretni ^^
Lássuk csak. A múlt hét eleje és az az előtti hét mint mondtam sok vásárlással telt, hogy minden tökéletes legyen legyen mire Neo megérkezik. Kedden a reggeli busszal jött a drága ami negyed 2-re ér Győrbe. Szokás szerint nyakábaugrós üdvözlés majd séta haza, közben olvadozás a látványtól :D
Ezután elmentünk a Tescoba ételfestéket venni a tortánkhoz, majd mikor hazaértünk neki is láttunk a tortasütésnek.
Namost ez nem volt olyan egyszerű mivel nem értek a sütéshez, Neo sem, ígyhát anyum segítségével nekiláttunk és alkottunk. A piskóta és a krém elkészült, akkor jött a neheze, ugyanis bevállaltunk egy tortabevonót is, aminek fondant a neve..hát hadnemondjam, hogy ez volt az amivel a legtöbbet sz@rakodtunk és többször is megfordult a fejünkben, hogy feladjuk, de végülis elkészült a mű, igaz hogy nem úgy néz ki mint ahogy elterveztük, de megvan :D
Mikor végeztünk kitaláltam, hogy adjuk oda az ajándékokat egymásnak még aznap mert nem bírom kivárni a szerdát. Neotól egy nagyon édes japán teáskészletet kaptam és füstölőt nameg 2 méteres szalagot..háhá
Örültem nagyon, ez a teáskészlet nagyon cuki :D

Hogy Neo mit kapott tőlem, azt majd leírja Ő ha akarja :P

Aztán másnap volt a szülinapom,amit együtt ünnepeltem Neoval,mert neki is hamarosan szülinapja lesz. Jöttek vendégek meg volt torta, de nem az amit készítettünk, hanem lúdláb, de mindenki küszködött a megevésével mert túl krémes volt és édes és alig volt benne tészta :D Úgyhogy megkértem anyumat hogy hadd szolgáljam fel a saját tortánkat, de nem igazán akarta a formája miatt. Végülis rávettem és nem is volt belőle gond. Ja és íme a kép a sajátkészítésű tortánkról :

Nem a legszebb, de megcsináltuk, higgyétek el : Nem volt könnyű :D
Miután elmentek a vendégek kitaláltuk, hogy mennyünk el itthonról. Lementünk először a boltba és megvettem életem első legális sörét :D
Az utunk a legközelebbi játszótérre vezetett megint, mint múltkor is.
Itt sok kép készült és közbe élveztük a játszótér adta lehetőségeket is, mint például a csúszdázást hintázást stb:D

örömködök mászás közben :D Neo is milyen cukii :D

Kell egy normális kép is... <333                      Meg egy idétlen ....

"Akkor most csináljunk egy olyan képet ahol közénk áll a sör!" :D
Ennyi volt az az este kb... ja meg a tengernyi homok lesuvickolása rólam közösen:D
Csütörtökön kitaláltuk, hogy főzni fogunk.. de ezt sem tudunk. Mondjuk nekem a sültkrumpli már megy, de a rántott sajt picit fekete lett xD de nembaj csak a külseje volt rossz, úgyhogy egy egész jó kis ebédet dobtunk össze, büszke is voltam magunkra :D
Aztán nekiálltunk készülni mert estére bulit terveztük Kittivel és Balázzsal, persze végülis együkik sem jött el, pedig meghívtam őket sütire és egy pohár borra, de sebaj Balázs azért csatlakozott hozzánk, mikor már a teszkóba mentünk piáért. Vettünk sok bort meg kólát meg kaját és energiaitalt és elindultunk a városba. Egy játszótéren ittunk, hol máshol? de tényleg :D Jó volt a hangulat, itt is készültek képek: 

Fiúúk <3


Pillanatkép asszem :D

Közös képek, Basszus szivem, milyen bájos vagy már ezeken a képeken..áruld már el hogy csinálod :D

No comment xD
Az este hátralevő részét egy szórakozóhelyen töltöttük, egész jó zenék kiséretében, mint pl Nightwish, H.I.M. , Linkin park, System of a down, Ocho Macho stb. Jó buli volt, jól éreztük  magunkat! :)
A pénteki napunk regenerálódással telt...
A maradék 2 napot pedig külön fogom leírni mert  már  így is sok a kép.
Folyt. köv. :)

Címkék: személyes ünnep neo nightqueen

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr982228223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-l- ditti -l- 2010.08.20. 01:11:37

nagyon nagyon hasonlítasz egy osztálytársamra, gorzsás anikóra. nagyon. am cukkancs képek:)
süti beállítások módosítása