Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Friss

Nightqueen † 2010.06.14. 13:27

Tettem ki ide oldalra elérhetőséget, meg linket az egyik profilomhoz, meg új képet mert a régi már nem akart megjelenni, továbbá kiraktam pár olyan blog linkjét amit rendszeresen olvasok :) ha valakinek gond esetleg, hogy kiraktam, szóljon és leveszem. Majd még csinosítgatni fogom ha rájövök hogyan kell :D Tudniillik szőke vagyok az ilyen kódokhoz mint pl css és társai :D

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr762080798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-l- ditti -l- 2010.06.14. 13:44:20

fu tudnál nekem segíteni blogolással kapcsolatban? pl, hogy csinálod, hogy lehet tovább gombra kattintani és így nem jelenik meg az egész poszt? másik a háttér, harmadik pedig az lenne, hogy nem tudok kitenni más blogokat, hirdetésképpen, tudnál segíteni? köszi előre is.

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.06.14. 22:30:17

@-l- ditti -l-: Hú pont tőlem kérdezel ilyet :D
Adok linket neked ahol levan írva ez a tovább dolog, jobban jársz így mintha én kezdeném el magyarázni :D
segitseg.blog.hu/2007/01/02/hogyan_helyezhetsz_el_bovebben_linket

A háttér az kicsit bonyolultabb, én úgy csináltam, hogy feltöltöttem a filekezelőbe egy hátteret, aztán a megjelenítésnél a saját sablonom css kódjába a page layout dobozban a background-image -hez másoltam a kép url címét. Gondolom lehet egyszerűbben is de én nem értek hozzá szóval így oldottam meg.

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.06.14. 22:37:16

jajj a linkelést elfelejtettem, azt linkblogba (megjelenítés->oldaldobozok) lehet azt hiszem, de fogalmam sincs azt énis még csak ma próbálgattam, bár arra gondoltam hogy inkább egy html dobozba rakom be akkor könnyebben tudom szerkeszteni..legalábbis nekem úgy könnyebb
süti beállítások módosítása