Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Hogyan készül rovat

Nightqueen † 2010.02.18. 19:58

Hogyan készült?

-A  mini kalap


Na, most értem haza, szóval leírom már a kalapkészítés menetét, remélem érthető lesz. Lehet, hogy az én módszeremnél egyszerűbben is meg lehet csinálni, de hát most azt mutatom be, ahogy ÉN csináltam. Szóval sok sikert hozzá mindenkinek.

Hozzávalók:
- anyag
- vékony kartonpapír
- ragasztó (szigetelőszalag és folyékony ragasztó)
- vonalzó, körző, toll
- olló, sniccer /tapétavágó kés/
- díszítéshez szalag, gyöngysor, madártoll..bármi
- türelem..:D
- remélem nem hagytam ki semmit...

(A képek miatt az oldal, lassan töltődhet be)

Szóval. A kartonból vágjunk ki egy hosszúkás téglalap alakú darabot. A rövidebbik fele adja meg a kalap magasságát

Most ragasszuk össze a végeit, ha ez megvan rajzoljuk körbe és vágjuk ki. Ez lesz a teteje.
Most megcsináljuk az alsó részt, az úgynevezett karimát. Körzővel megrajzoljuk és kivágjuk. A tetejét rajzoljuk körbe a karima közepén

Most a karima közepére rajzolt vonalat óvatosan, sniccerrel bekarcoljuk, így könnyebb lesz behajtani. Ha ez megvan a belső részt fel kell szeletelnünk..mint egy pizzát :D Hajrá. /de csak a vonalig, ne a széléig!/ A kis pizzaszeletek ne legyenek túl nagyok, mert akkor csúnyán hajlik be a papír :D

Most a karimát beragasztjuk a hengerünkbe, és a tetejét is ragasszuk fel!

Na most jöhet az anyag amivel bevonjuk a papírt. Először a tetejét, majd a karima részt. Legegyszerűbb ha az anyagra vágunk ugyanolyan pizzaszeleteket, mint a karimára :D és ráhúzzuk, s ezután rögzítjük, de el tudok képzelni ennél jobb módszert is.

Alul is rögzítsük jól az anyagot. Ha ez megvan akkor egy a henger méreteivel azonos anyagot vágjunk és ragasszuk fel. Ajánlom az anyag oldalát a kalap tetejénél visszahajtani. Így szebb lesz. Ha nem akartok varrni akkor ezt is meg lehet oldani ragasztással.
Ezzel tulajdonképpen kész is van a kis kalapkánk.. de ugye mi nem érjük be ennyivel? ;-D
Díszítés:


Na, hát ennyi voltam mára, remélem tudtam segíteni! Kommenteket kérek :)
UPDATE: elfelejtettem leírni hogy a rögzítéshez szükségeltetik még szalag, amit kb oda kell ragasztani vagy felvarrni ahol a karima és a hengeres rész találkozik belül, ezzel tudjuk rögzíteni a fejre, egyébként hajpántra is lehet rakni kinek ahogy tetszik..

Címkék: kalap how its made

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr501771445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neo999 2010.02.18. 21:44:32

Ismét egy nagyon áttekinthető hogyan készült írás, sztem jó ötletes, kérdés fog-e valaki ilyet csinálni? Reméljük mindenesetre. :)

-l- ditti -l- 2010.02.22. 07:01:33

0.0 Divattervezésre gondoltál már? Halálosan komolyan kérdezem.

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.02.22. 15:12:22

@-l- ditti -l-: Hát, divattervező nem szeretnék lenni, de varrónő igen! :)
süti beállítások módosítása