Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Egy újabb kellemes hét II. rész

Nightqueen † 2010.08.17. 18:35

Na itt is van a lemaradt rész az előző posztból. Szóval eddig leírtam 4 napot most a maradék 2 jön. Azért is választottam két részre ezt a posztot, mert ez a fele kicsit másabb volt, főleg a programok terén.
Szombaton lettünk Neoval másfél évesek, ennek örömére kaptam egy doboz Raffaellot (nyami-nyami :D) és egy cuki fekete kanapénülős virágos cicapárt. Nagyon édesek, köszönöm mégegyszer Szivem. Én voltam olyan igényes, hogy nem vettem semmit, de igazság szerint annyira elvoltam foglalva a szülinapi ajándékkal, hogy ez kissé kiment a fejemből, na mindegy. Anyumtól is kaptunk egy kis ajándékot, ami egy-egy fából faragott díszes szív alakú medál volt. Nagyon szép :)
El akartunk menni a babakiállításra, de csak 4-ig volt nyitva, nálam pedig a készülődés egy kritikus pont, nem értünk volna oda csak ha nagyon sietünk, de mi inkább beültünk a fürdőkádba pár órára..hmmm :P
Készülődtünk szépen, felöltöztünk, de nem akárhogy, ugyanis az aznapi program a barokk esküvő volt.
 
Útközben...:D Ne tudjátok meg mennyien bámultak... Ja és igen, ez az a ruha amit már egy régebbi posztban említettem, a fűző, a szoknya, a kesztyű, a kistáska és a nyaklánc mind saját készítésű, olyan jó érzés volt így felöltözni ahw *.*
A menetről és a barokk ruhás emberekről és az esküvőről nincs sok jó képem ezért akit érdekel annak ajánlom a
kisalföld oldalát ott van rengeteg kép.
Beértünk a városba, picit kifújtuk mgunkat és hamarosan elindult a felvonulás, erről van pár videóm :


A Bécsi kaputéren volt a bolond esküvő, sajnos ugyanakkor amikor az igazi is, így csak pár képet csináltunk és mentünk is tovább a víziszinpad felé.
Képek a bolondesküvős csapatról:


Egy naaagyon nagy csajszi :D

A ceremónia nagyon szép volt mint minden évben. Bár voltak apró bakik, de hát ez előfordul akárkivel.

  
A szövegét nagyon jól megírják mindíg szerintem, én meg is hatódtam :D Volt galambröptetés is ...hmm
Az esküvő után a Széchenyi térre mentünk fagyizni. Ott épp akkor kezdődött a Budapest Operett színház előadásában a Madam Pompadourból egy részlet, amit csak egy darabig néztünk aztán hazamentünk. Nagyon jó nap volt.
Következő napunk is barokkosan telt. 7-re bementünk a városba, a barokk táncházra.
Minden tánc előtt volt egy kis oktatás, gyakorlás, majd végül élesbe táncoltunk élő zenére. Elképesztően jó volt, jól kifáradtunk. Sok néző beállt táncolni és barokk ruhás felvonulók is voltak szép számmal. A táncok nem voltak túl nehezek mégis elrontottuk időnként, minden tánc végére felgyorsult a zene is, úgyhogy elég nehéz volt követni néha, hogy mi jön most, de a táncmester segített ha látta, hogy nagyon nem megy :D
Képek:

Itt a buszra vártunk éppen..

pózolás a pantomimesekkel

Azt hiszem itt épp a kedvenc táncomat tanultuk

Itt már táncoljuk is, épp egy forgás...:)



Mozgásban :)
A táncikálás körülbelül negyed-fél kilencig tartott, innen a Víziszinpadra mentünk ahol már javában tartott a Négy évszak előadás.
Hogy nagyjából megértsétek mi is volt ez, kimásolom a programfüzetből a leírást.
"A magával ragadó képeskönyv a parasztbarokk izgalmas világába vezeti a nézőt, megmelengeti a szíveket, nyers erőt, dinamikát, puritánságot árasztva mutatja be a magyar néphagyományt újító művészi felfogást."
Saját szavaimmal úgy fogalmaznám meg az egészet, hogy ez Vivaldi négy évszakjának fura  keveredése a magyar népzenével. A táncokat tekintve is elég népies volt. Tetszett az előadás, kivéve pont a népies részek, és ezzel Neo is ugyanígy volt. Hát nem csalódtam benne sem :P :D
Részlet(ek) az előadásból  :


 
Jó volt nagyon.
Jó volt az idei barokkoskodás, kicsit a szervezés béna volt mert akadt olyan, hogy 3 érdekes program volt 1 időpontban és mind a három érdekelt volna, de nem baj. Rengetegen megnéztek, volt aki kérdezősködött is és olyan is akadt, hogy a felvonuló emberek közül fotóztak le minket, vagy szóltak ki , hogy jól nézük ki, pedig  hát az én ruhám nem volt barokkos se. Jó volt na!

Mostmár a végére értem a mondandómnak, tudom kicsit hosszúra nyúlt, de ez a hét is hosszú volt és tartalmas, és szerintem Neo nevében is elmondhatom, hogy nagyon jól éreztük magunkat! :)
Kommentek jöhetnek!
Legyen szép napotok ^^

Címkék: zene ruha tánc vivaldi neo barokk nightqueen

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr212228583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hail Tyranny 2010.08.17. 22:31:17

nagyon jókis képek, jó lehetett. A ruhád egyszerűen meseszép, és Neoval nagyon jól mutattok^^

Nephertity 2010.08.23. 09:26:14

Na, nekem végülis csak kimaradt idén is, de ti csinosak voltatok, nagyon - nagyon szép a szoknyád! :)
süti beállítások módosítása