Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Tegnaap

Nightqueen † 2010.08.08. 13:40

Tegnapi napom nagy része (Délelőtt 10-től D.u. 6-ig) vásárlással telt, de még így sem találtam meg Neonak a tökéletes ajándékot, mert nem csak nekem, de neki is szülinapja lesz. Nekem 11-én Neki pedig 19-én. Na de mindegy, majd lesz valami.
Aztán kimentem Csanakra Kittihez. Az anyukájának menyasszonyi ruhakölcsöznője van, úgyhogy a legújabb szoknyámhoz kaptam kölcsön egy abroncs szoknyát. Áá nagyon jól néz ki vele *.* Útközbe jött az ötlet, hogy a régóta tervezett ivászatot tartsuk meg most. Jó Kitti anyja adott nekünk bort és kólát, nagyon meglepődtünk :D Aztán hazajöttünk hozzánk ettünk, összeöntöttük a piát és lementünk inni. Hát nagyon csodásak voltunk :D Szarrá áztunk az esőbe aztán fedett helyre vonultunk ahol folytattuk az ivást. Jó volt a hangulat, sok hülyeséget csináltunk... Hazafelé jövet Kittinek mondtam hogy nem mer belefeküdni a csupa vízes fűbe, de megtette :D Aztán énis és egymáson röhögtünk, aztán mentünk tovább és egy hatalmas tócsa volt előttünk mire én " Ugorjunk bele" erre megfogtuk egymás kezét éés uggráás :D Hát nyakig vizes lettem :D Nem vagyunk normálisak. Volt sokminden hülyeség aztán meg Kitti itt is aludt, úgyhogy még hallgattunk zenét és msneztünk is. Szép kis este volt. :D
Ezek után nem tudom mit gondoltok rólam, na meg Kitti anyja, mert hogy beszéltem vele is telefonon és közbe egy sáros leejtőn lecsúsztam bele a nagy dzsumbujba, és csak nevettem mint egy idióta :D
ááh... képek is vannak
 

Itt még Csanakon, teljesen jó állapotba :D

Ezen a képen már van valami ...:D

Hááát...

és a legjobb :

 

Címkék: hehe

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr842207328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása