Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

...

Nightqueen † 2010.07.25. 14:12

Ezer bocsánat, hogy megint nem írtam semmit, az a helyzet, hogy kicsit el vagyok foglalva, ugyanis megint varrok, most egy fekete fűzőt és hozzá egy szoknyát.. uuu *.*
Aztán meg még pár napig nem leszek majd mert jön Neoooo <3 De majd utána valószínüleg jövök, képekkel, meg ilyesmik:) Türelem.
Ja és dobok nektek egy friss képet. :)
Ahogy Szofy mondaná : " A változatosság gyönyörködtet"
Ezzel a mondattal festettem át a hajamat feketéről vörösre, és reméltem, hogy jól fog állni. Azt hiszem nem lett túl rossz ^^

És ittvan a tüll szoknyám is... már akartam róla képet felrakni, csak valahogy kiment a fejemből. Nem lett túl nagy szám, jobbat akartam csinálni, de végülis ilyen lett. pont
Na akkor majd jövök valamikor, addigis legyetek rosszak ^-^
 

Címkék: személyes neo

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr352174681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Wonderland_ 2010.07.25. 16:37:01

Jobban álla vörös mint a fekete.Jó választás volt:)
Annyira ügyes vagy az ilyen ruhák varrásábanO.oGászos fekete fátyolos hajdíszt tudsz csinálni?:)

-l- ditti -l- 2010.07.26. 13:36:21

szép kép, kár, hogy nincs több! jó ez a haj is!;)

Hail Tyranny 2010.07.28. 22:47:33

nagyon jó ez a vörös:)

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.08.03. 00:55:14

Köszi csajok :) nekem kicsit hiányzik a fekete még, de majd megszokom ezt.
@_Wonderland_: Mifélét?

Hail Tyranny 2010.08.05. 20:51:42

Nekem is nagyon hiányzik a fekete hajam, abból lett vörös aztán most szőkésbarna. Még akarok egy nagyon világos szőkét, aztán ha nem áll jól szerintem vissza valami sötét színt..
nemtudom, én egyszerűen nem tudom nézni ha valakinek fekete a haja és ráadásul szép is, mert szinte elsírom magam..:D
süti beállítások módosítása