Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

My room

Nightqueen † 2010.07.15. 17:09

Nemrég több blogon is téma volt az álomlakás. Dyingrose-nál azt is kitárgyaltuk, kinek milyen lakása/szobája van. Álmodozhatnék gyönyörű lakásokról és berakhatnék csodás képeket, szobákról és bútorokról, de most inkább megmutatom Nektek a saját szobámat.
Nos mivel anyámmal élek ezért csak az én szobámat dizájnolhatom a saját ízlésem szerint. Nincs túl nagy szobám (panel ráadásul), de én pont elférek benne. Mindíg törekszem az összhangra, a színekre is odafigyelek, próbálok rendet tartani. Leszögezném, hogy nem azért mutogatom a szobámat h menőzzek vele vagy valami, hanem csak úgy, esetleg ötletadás képpen. :)
A folytatásban képek..sok kép ezért lassan tölthet be, türelem ;)
No lássuk. Az első az ajtóó, jó régen festettem ki ...

Az ajtó belülről is ki van dekorálva :D nem is én lennék ha nem lenne ..:P
Melette a home-made próbababám, aztán a gépem... Megcsodálhatjátok a szent helyet, ahol a posztjait írja Nightqueen :P xD


Itt van a kanapém, itt alszok ..úúú :D A plüssök befigyelnek azért <3 és a széép párologtatóm ami épp szevízbe van :D ehh

Ablak, kék és szürke függönnyel, ha észrevettétek nálam a legtöbb dolog kék és szürke, pedig a lila a kedvenc színem :P

Polcok sok számomra kedves dologgal : 

Gyertyák, tévé gyertyák :)

Szekrények, az egyiket már láthattátok itt a másik pedig egy üveges szekrény:

A másodiknak a tartalmáról néhány kép :

Nyugalom mindjárt itt a vége :P
Csillárom..imádom és csak 4000 ft volt és egy mini zongora édes hanggal a szomszédtól :P


Az ember ízlése kicsit változik időnként..most a falam szürke néhány képpel, de régen ilyen volt  :

Sok dolgon változtattam, hogy jól érezzem magam itt, elvégre elég sok időt töltök a négy fal között, és hát nem mindegy milyen az a négy fal. Ha az embernek nem tetszik amit maga körül lát, akkor a rossz hangulathoz vezet. Ezt tapasztalatból mondom. Úgy hogy időnként megéri a praktikusság helyett a szépséget nézni a dolgokban. :) 
Remélem tetszett Nektek ez a poszt, várom a  véleményeket, esetleg ötleteket.
Legyen szép napotok! ^^

 

Címkék: személyes szoba dekor nightqueen

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr62153899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Wonderland_ 2010.07.15. 22:58:25

szép a szobád:)és van pár gótikus dolog benne:)az én szobámba nem akartam bele vinni a gótikát inkább olyan kislányos lett..nálam egyébként a narancssárga kapja a főszerepet:)

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.07.15. 23:21:21

@_Wonderland_: Köszi!
Kislányos.. az jó lehet, nálam is van pár elem ami gyerekes, főleg a plüssök :P amúgy eléggé gyerekes is vagyok. ^^' vagy inkább őrült..nem is tudom :P

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2010.07.16. 12:16:06

Teljesen korrekt, tükrözi az ízlésed a saját kis világod. Egy szobának ilyennek kell lennie ((:

Ha már mindenki mondogatja, hogy az övé milyen: lime zöld (:

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.07.16. 13:31:23

@Lauri: Húh na az komoly :D
Én eredetileg meg lilát akartam de meggondoltam magam és szürke lett..és a szekrények mögött nem festettem ki :D

Lauri · http://lauri-moonlight.blogspot.com/ 2010.07.16. 22:33:26

Ha érdekel, majd én is csinálok róla képet. Csak két polcot kéne eltüntetni és rend lenne : D

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.07.19. 13:29:03

@Lauri: Jöhet kép, Wonderland tőled is :D
Kiváncsi vagyok kinek milyen szobája van, bár ami mégjobban érdekelne az az hogy a házunkba az ugyanilyen lakásokat mint a mienk, hogy rendezték be a lakók...
süti beállítások módosítása