Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Filmajánló

Nightqueen † 2010.07.06. 23:52

The Fly

(A légy, 1986)

Nem volt még rá példa, hogy filmajánlót írjak, de most megnéztem egy filmet, amiről úgy érzem írnom kell.
Még egy éve láttam kb, de már akkoris lesokkolt és elszörnyülködtem rajta.
Ez a film nem más mint a The fly, magyarul a légy.
A sztori ismerős lehet már, egy-pár meséből ( konkrétan Dexter laboratóriuma :D).
Főhösünk egy tudós, aki egy teleportáló gépen dolgozik, több-kevesebb sikerrel. Először még csak élettelen tárgyakat tud a gép segítségével A pontból B-be teleportálni, aztán a hús és szövetek alapos tanulmányozása után a gépet átprogramozván már élőlényeket is képes lesz teleportálni. Majmokkal próbálkozik, de aztán saját maga is kipróbálja a szerkezetet. De mivel ez egy horrorfilm, ezért történnie kell valaminek ugyebár, a film innentől lesz igazán érdekes. Emberünk ugyanis a teleportálás során nem vette észre, hogy a gépezetbe bekerült egy légy is. Nem telik el sok idő mire észrevesz magán fura dolgokat. Igen-igen a teste genetikai állománya összekveredett a légyével és szép lassan emberből átalakul léggyé, vagy légyemberré, vagy nem is tudom.
Ezt a fura, hátborzongató átalakulást követhetjük figyelemmel a film során. Hangsúlyoznám, hogy nem egy friss alkotásról beszélünk, így a képi világ itt-ott hagy némi kivánnivalót maga után, viszont maga a történet nagyon jó. Én nem szeretem a régi filmeket, viszont ez nagyon megfogott, ajánlom nektek is, nézzétek meg leglalább egyszer!

 

Címkék: filmajánló the fly

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr142134695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-l- ditti -l- 2010.07.07. 00:06:42

Jeff Goldblum?:D imádom azt a faszit

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.07.08. 12:36:51

@-l- ditti -l-: ja nekem is szimpatikus, bár szerintem csak ebben a filmben láttam eddig ..:)
süti beállítások módosítása