Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Napi zene ésatöbbi

Nightqueen † 2010.06.14. 12:30

Hűmegint nem írtam. ÁÁh :D El vagyok foglalva kéremszépen. Készülőfélben van egy ruha amit már egy ideje tervezgettem, de csak mostanába jutottam el oda hogy nekiálljak. Ha kész leszek akkor mutatok képeket! ^^

Hmm legyen napizene. Most épp Blutengelt hallgatok..legyen ez. Egyébként tudni kell rólam, hogy nem nagyon hallgatok ilyesmi zenéket, nem jön be igazándiból az industrial,  az electro goth és társai, de persze itt is van pár kivétel. A zenei ízlésem fura, pl sokan megdöbbennek, mikor elárulom, hogy imádom a komoly zenét. Bár a fiatalok körében nem annyira kedvelt műfaj ez, nem értem miért. Nade térjünk vissza a Blutengelhez. Az egyik kedvenc számom tőlük a Vampire romance (mimás :D) egy Neoval közös fotómnak is ezt a címet adtam iwiwen (meg amúgyis :P), nem véletlenül. Jöjjön a dal ha valaki még nem ismerné:

  Nem rég elkezdtem egy animét is nézni, a Rozen Maiden-t. Babákról szól többek között..nagyon különleges babákról *.*
Még csak pár részt láttam, de nagyon tetszik.. Nekem is kell ilyen élő baba^^
Néhány közülük:
Shinku és Hina Ichigo ( epermánia befigyel, unyuu ¤.¤)
Suiseiseki és Suigintou (aahh a rucija *.*)


Hát igen szeretem az animéket, de nem úgy mint sokan, akik az összes animés újságot megveszik meg televannak mangákkal és anime dévédékkel, és csak az animékről szól az életük. Azért olyan mégsem akarok lenni! :D Persze velük sincs semmi problémám. ^-^
Na ennyi mára, majd jelentkezem :) 
Hevönájszdéj!

Címkék: japán anime

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr72080643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hail Tyranny 2010.07.19. 12:21:37

Én is odavagyok a Rozen Maiden-ért.
Suigintou ruhája szerintem a legjobb..*.*
süti beállítások módosítása