Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Megint :P

Nightqueen † 2010.06.08. 13:28

Wonderlandtól újra megkaptam a kreatív blogger díjat! Nagyon örülök neki, köszönöm Wonderland!

Jó érzés, hogy tetszik nektek amiket csinálok, írok. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer számomra idegen emberek ( mert aki nem idegen annak folyton megemlítem a blogom, ezzel noszogatva az olvasásra :D) rendszeresen fogák olvasni a blogomat.
A díjat nem adom tovább, mert mindenki megkapta már szerintem azok közül akiknek adnám. Akiknek adnám azoknak a felsorolása pedig ott van az előző posztomban, ígyhát vegyétek úgy, hogy ők megkapták tőlem ezt a díjat. Na :D
Írnom kéne 7 dolgot magamról? Egye fene összeszedek pár dolgot..
Szóval :
- imádom az epret, kedvenc gyümölcsöm ..ichigooo *.*
- nagyon szeretek varrni, szeretem a régi divatokat, korokat
- türelmetlen vagyok, bár sokan nem így gondolják, de ők igazándiból még nálam is türelmetlenebbek :P
- smink nélkül otthoni ruhába még a lépcsőházba se megyek ki xD
- kedvenc virágaim a rózsa a petúnia és a jácint, mindegyik olyan jó illatú..hmm
- a becenevem ( Nightqueen) egy exemtől származik, kapcsolatunk elején valahogy mindíg csak estefelé találkoztunk és egy sms-be éj hercegnőjeként emlegetett, s ez megtetszett nekem gondoltam angolosítom és mivel a Night Princess nem olyan jó ezért lett Nightqueen... nem igazán mondanám ezt becenévnek, inkább tulajdonság, mert azóta is este élek és nappal alszom :)
- nagyon ritkán mozdulok ki, magántanulóságom miatt nem kell naponta suliba mennem így általába csak vásárolni megyek el, és mivel barátaim nem nagyon vannak ezért bulizni és csavarogni is csak ritkán szoktam


Na..hát ennyi :) Remélem elég :P
Még egyszer köszönöm a díjat.
Kommenteljetek nyugodtan

 

Címkék: kreatív blogger díj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr462065566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása