Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Napi zene + a ráadás

Nightqueen † 2010.03.15. 00:59

Megint zenével traktállak Titeket, de csak azért, mert jó, és mellesleg azért is, hogy betekintést nyerhessetek a zenei ízlésembe, na nem mintha ez olyan fontos lenne (mármint nektek), és egy dal sem mond el sokat de azért hallgassátok meg! :D
Enjoy :

Na és ráadásként legyen még egy dal. Egy régebbi kedvenc együttesem, amit hosszú szünet után a napokban hallgattam újra. Mandragora scream - Dark lantern:
 

Érdekességként:
Az elején a román idézet (Pentru că morţii umblă repede) a Bram Stoker féle Draculából van, a könyvben ugyanez a mondat németül van (Denn die Toten reiten schnell) és annyit jelent kb. hogy, mert a holtak gyorsan járnak. Nemtudom ennek van e köze a Draculához de feltűnt, hogy egy Sopor aeternus album címe is valami ilyesmi ( Es reiten die Toten so schnell). Szóval ez a film/könyv a zene világára is nagy hatással volt, és akkor még ottvan a film paródiája is amit ajánlok nagyon a Drakula halott, de élvezi, Leslie Nielsennel. :)


a képen Bram Stoker Drakulája  (ez a kép a hátterem haha:D)
Amúgy Gary Oldman játssza kedvenc vérszívónkat és kedves kiszemeltjét pedig Winona Ryder *.*

Ittvannak együtt ->
Aww komolyan mondom ez a film valami csodás, és olyan szomorú egyszerre, nem lehet szavakkal leírni, meg kell nézni. Én megnéztem, nem is egyszer és volt, hogy elsírtam magam..hm.. na mindegy.
Kicsit eltértem a zene témától de ez rám vall. Egyszer talán írok a vámpírokról is, bár nem hinném, hogy ez manapság olyan hűdenagy cucc lenne, mindenki vámpírmániás és ilyenek, de a legtöbbjüknek fogalmuk sincs az egészről. Ők nem tudják amit mi, ugye Neo? :P
 

( én és Neo)

Címkék: vámpír dracula bram stoker

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr921840215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása