Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Hogyan készült rovat

Nightqueen † 2010.02.16. 02:35

Új rovattal jelentkezem, na mondjuk még minden új, mert csak most kezdtem. Szóval indítok egy "Hogyan készült" rovatot, ami - remélem - sok embernek lesz hasznos.

Lássunk is hozzá, az első amit készítünk az egy klassz kis kiegészítő lesz. Jómagam ékszertartó doboznak használom, de kis ügyességgel akár táskának is elkészíthetjük.
- Hogyan készül a koporsó doboz?

Hozzávalók:
 - vékony és vastag kartonpapír
 - izlés szerinti anyag ( én egyszerű, régi pólót használtam fel)
 - sniccer és olló
 - vonalzók
 - ceruza
 - szigetelő szalag és folyékony ragasztó
 - kihagytam valamit? :D
 

 Első lépésként ajánlatos szerkeszteni egy sablont, nem nagy dolog.
Ha ez megvan másoljuk át a vastag kartonunkra a koporsó formát, és szerkesszük meg doboz oldalait. ( nyilván ha kisebb koporsót készítünk akkor a sablonnál már be lehet rajzolni az oldalakat, de nekem ez nem fért ki egy A4-es lapra)

Ha ezzel megvagyunk csak ki kell vágni. A következő amit elkészítünk az a doboz teteje, ugyanezzel a módszerrel meg lehet oldani de az oldala kicsit rövidebb.
Az éleket sniccerrel kicsit be kell karcolni, így könnyebben hajlik a karton, de csak óvatosan!
A következő lépés nagyon egyszerű, szigetelő szalaggal összeragasztjuk az oldalakat.

De én nem érem be ennyi szigszalaggal ezért jóól betekertem az egészet vele, nem mellesleg így strapabíróbb lesz az egész.. ja és hagy nem hagyunk ragasztómentes részt, akkor még vízálló is! :D
Ha a ragasztós rész megvan akkor vágjunk a vékonyabb kartonból 2 db koporsó formát!

Most bevonjuk az anyaggal a kis koporsónkat, nem egyszerű feladat de kitartáás!
Mellesleg itt jön képbe a folyékony ragasztó, nálam a technokol a nyerő..De aztán nehogy elszívjátok :D
A következő lépésben a két vékonyabb kartonból készített darabot vonjuk be anyaggal.
Na most rögzítjük egy hosszúkás anyaggal a két oldalt, ez fogja őket tartani amikor kinyitjuk a dobozkát. Nem túl egyszerű, ne sajnáljátok a ragasztót!
Már majdnem kéész, már csak a belsejét kell belerakni. A vékonyabb kartonból készült darabokat ragasztjuk most be a doboz belsejébe, ééés kész is. :)

Díszíthetjük kereszttel, denevérrel, láncokkal, bármivel ami csak eszünkbe jut.
Ha szeretnétek kis kézitáskaként használni akkor egy kapcsot kell a nyitható felére tenni és egy fogantyút, de díszként, dobozként is nagyon csinos. :)

Remélem hasznotokra válik ez a kis leírás, segítség. Aztán meg várom a kommenteket!
 

Címkék: koporsó how to make coffin

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr841762232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.02.16. 16:35:34

VÉGRE valaki aki nem csak dumál e KREATIV is! gratulálok, jó kis cucc.(amúgy Technokolt hiába szivnák, az a Palmatex volt de ez sem már az igazi!Valamikor aktiv szipus voltam....fiatalság,badarság!)-

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.02.16. 16:42:52

Köszi! :)
Amúgy én úgy halottam, hogy a technokolt is szívják, én sosem próbáltam ilyesmit, de az osztálytársaim még a körömlakkot meg a canabisos füstölőt is képesek voltak "elszívni" :D

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2010.02.17. 12:14:30

@Nightqueen †:
Na én ezeket nem próbáltam de nem is próbálnám....mondjuk bizonyos körömlakkok tartalmaznak Toluol-t ami a szipu lényege, de csak a gyorsan száradók. Technokol szétmarná az ember pofáját-fúj!

Szofy 2010.03.28. 16:28:00

@szilagyizoe:
Zoé, hát Én is kipróbáltam ezt azt. :)
A dobozka meg tök jó
süti beállítások módosítása