Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Corset

Nightqueen † 2010.11.25. 05:05

Na a napokban elkészült a legújabb fűzöm! :D A szabásmintája eltér az előzőektől, ráadásul nem volt hozzá semmi segítségem így saját magamnak kelett kiokoskodnom a méretezést meg mindent, szóval harmadszorra sikerült is egy majdnem jót összeraknom :D Az előzőhöz a segítség egyébként itt van, tényleg minden részletesen le van írva : http://www.fuzokellek.extra.hu/lessons/less03.html
Képek helyett most úgy döntöttem videó lesz kivételesen:D a youtube úgyis televan fűző fűzős videókkal szóval mostaztán trú vagyok ám :D
de mondjuk sokat bénáztam és a fűzőm se tökéletes, de na én vagyok, én csináltam (Y)


Az anyagáról annyit kell tudni, hogy lilát akartam és ez lett helyette. Vicces volt, mert mikor kitaláltam, hogy lila lesz abban a pillanatban volt egy olyan megérzésem hogy mégsem az lesz. Aztán másnap a méteráru boltba egyik lila sem olyan volt amire gondoltam, de nem adtam fel körbementem mégegyszer mikoris a leértékelt anyagok között megláttam ezt a szépséget és beleszerettem első látásra :D 50 centi volt belőle összesen hmm :D
Most jutott eszembe, hogy telómmal csináltam pár képet , de úú hát nem az igazi :D


Amúgysem szeretem az egész alakos képeimet mert totál ez a kategória vagyok xD :

 Remélem nem hiszitek azt hogy menőzésből pakolok fel rendszerint ilyen posztokat mert akkor azt a kevés hajamat is kitépem a helyéről :S
  A videómban hallható dallal búcsúzok tőletek, legyetek jók ^^ ( vagy rosszak hihi :D )
 

Címkék: zene ruha

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr1002471795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Wonderland_ 2010.11.25. 12:16:21

Nagyon szép lettO.oNem értem,hogy lehetsz ennyire ügyes,hogy ilyeneket tudsz varrni:)
A macskádat pedig megzabálom olyan aranyos a háttérben:D

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.11.30. 09:31:25

Köszi^^ amúgy a macska meg ja.. youtube-on a videó kommentje :
"ha ha i like your cat ,she didnt move for almost 2 minutes ,i looked like a preparation ha ha ha" :D

Nephertity 2010.11.30. 10:36:13

Nagyon szép lett! ;) De mi a fenéért gondolod, hogy kövér vagy?! :P

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.11.30. 13:50:33

@Nephertity: köszi :) azért amúgy mert szerintem 165 centihez rengeteg az a 65-70 kiló :S

Nephertity 2010.11.30. 14:11:33

Hehh...nem annyira, de vagy te 65-70? Én vagyok 65 a 172 centimhez, aztán nem nézek ki semmivel "vékonyabbnak", szerintem...no, mindegy. :)

Azrail 2010.12.02. 14:35:44

Szia!Már régóta követem a blogod,csak most szántam rá magam arra hogy regisztráljak.Először is tetszik amit csinálsz,nagyon kreatív vagy és egyedi. Ez a fűző annyira jól néz ki hogy csak lestem a gép előtt,megnéztem a videót is,és amúgy..nem tudom mi bajod magaddal,de te nagyon szép lány vagy :$ Így első neki futásra ennyi tellett tőlem.

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.12.04. 08:40:31

@Nephertity: nyáron méreckedtem utoljára, azóta sok víz lefolyt a Dunán, de nem hiszem, hogy fogytam, vagy híztam volna, mert jó ideje annyi között mozgok amennyit leírtam :D de annak örülök, hogy legalább arányosan vannak elosztva rajtam a kilók :D egyébként irigylem a magasságodat *.*

@Azrail: Köszi! :) Nagyon örülök, hogy írtál, a kedves kommentek mindíg jól esnek, és hát, hogy is mondjam, erőt is adnak néha! ^^ <3

Nephertity 2010.12.04. 12:55:46

Hát, én utálom, hogy ilyen magas vagyok, örülnék, ha csak 160-165 lennék...:)

GIA 2010.12.08. 23:43:59

Jujj az a cica de édes a háttérben :DDD
nagyon szép fűző lett am és jól áll! ! szép a színe is!! jó neked h ilyen kreatív vagy :)

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.12.09. 14:31:08

@GIA: Köszi :)
és megint a cica.. xD wáá féltékeny vagyok Macira :D

Morticia Aeternus de Sade · http://dansedelamort.blogspot.com/ 2010.12.20. 14:29:29

Üdvözlet!
Szabad megtudni, az anyagköltség mennyibe került?
Illetve, hogy milyen anyagokat használtál fel?
Jómagam is rendszeresen varrok és tervezek,szeretném megtudni, lakossági áron mennyiért lehetett összehozni.
Amúgy, nagyon csinos darab. :)

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.12.21. 01:08:40

@Morticia Aeternus de Sade: Szija!
Köszi :)

A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag szerintem 500 ft-nál nem volt több írtam is hogy maradék féle volt, a belső réteg egy vastagabb anyag nem tudom azt se, hogy miből van , de a méteráru boltba azt mondták, hogy terítőket szabnak belőle, szintén maradék szinten árulják elég olcsón kilóra, de nem tudom mennyibe került, mert ezt anyum intézte. A többi dolog /selyemzsinór, ferdepánt, ringlik / pedig elég olcsóak. A merevítés nehéz ügy, írtam egy régebbi posztba hogy semmi kedvem profi merevítésre költeni, mert sajnálom rá a pénzt, helyette réz forrasztáshoz használt valami van benne aminek a végei vissza vannak hajtva, és ezt meg ingyen szereztük anyám munkahelyéről. Szóval én így elég olcsón meg szoktam úszni az egészet. :D Persze nem is lesz olyan szép mint egy bolti fűző, de hát ennyi pénzből ilyen kis tudással, ennyit tudok kihozni.:D
Ui: Bocsi hogy nem válaszoltam az emailedre, de valahogy folyton megfeledkezem az ilyesmikről... meg sok másról is sajnos :$
süti beállítások módosítása