Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

"Rajzold le,amit kisütöttél,süsd ki amit lerajzoltál!"

Nightqueen † 2010.10.20. 17:30

Ma a zsugorkáról szeretnék írni pár sort. Biztos sokan halottatok már róla. Én jópár évvel ezelőtt kezdtem használni, és most sok éves kihagyás után újra elővettem! :D

A zsugorkáról :

"A Zsugorka egy varázslatos műanyag memórialapocska. Sütés hatására összemegy, és a rárajzolt ábrák, színek miniatúrává változnak. Nagyon szép tárgyak, díszek készíthetőek belőle. A Zsugorkát az évek során sokan megismerték, megszerették, a technikát emiatt országszerte zsugorkázásnak nevezik."

Szerintem ez egy olyan technika amit kortól függetlenül bárki kipróbálhat. Nem kell hozzá sokminden, csak egy jó ötlet, zsugorka, olló, ceruza filctoll vagy porfesték és csiszolópapír.

Én a legegszerűbb technikát alkalmazom, de komolyabb technikák is léteznek, akit érdekel úgyis utánanéz majd! :)

Zsugorkából többfélét lehet kapni, nekem fehér van. ( van átlátszó, opál, fekete meg még nem tom milyen eddig csak ezekkel találkoztam )
Első lépésként a zsugorka felületét le kell csiszolni a csiszolópapírral, csak ezután fog rá a ceruza vagy egyéb eszközök. Felrajzoljuk a mintát, arra figyelve hogy 4-szer nagyobb legyen mint amekkorára akarjuk majd, mivel ahogy a neve is jelzi ez zsugorodik:D


  Ittvan az én kis denevérem... A szárnyainál lyukasztóval csináltam lyukakat, hogy majd nyakláncként lehessen hordani. Kisérletezésképpen ceruza helyett akrilfestéket használtam, de rossz döntés volt, ne próbáljátok ki! :D
Ezután irány a sütőő. Elég hamar elkezd zsugorodni csavarodik ide oda felpúposodik, de nyugi végül úgyis kisimul.

És a végeredmény.. Itt lehet látni, hogy mekkora volt és mekkora lett. Kicsit fura, nem tökéletes, de azért cuki! :D ^^
Próbáljátok ki Ti is! Remélem ettől a poszttól kedvet kaptok egy kis zsugorkázáshoz! :)

Címkék: kreatív zsugorka

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr422386545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nephertity 2010.10.23. 13:47:08

Klassz, ilyen nekem is kell...×D
Ha nagyon nagyon szépen és tényleg szépen kérlek, csinálnál egy olyan képet, amin látszik a sablon, mármint az eredeti méret, a végeredmény mérete, meg mondjuk a kezed...csak úgy a viszonyítás miatt...ha nagy macera, persze, nem kell. ^^ :)

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2010.10.23. 14:22:04

Hát a kezemnél jobbat találtam :D :nightqueen.blog.hu/media/image/%C3%BAjabb%20k%C3%A9pek/DSC00561.JPG
Remélem jó így, bocsi a rossz minőségért! :D

Nephertity 2010.10.23. 18:40:03

Tökéletes ;)
Köszönöm szépen a fáradságot! :)

_Wonderland_ 2010.10.26. 17:19:54

Nagyon aranyos:Dlehet,hogy én is megpróbálkozok vele:D
süti beállítások módosítása