Nightqueen blogja

Üdvözöllek!
Drága olvasóim, ez a blog azért jött létre, hogy bármit leírhassak ide, ami csak eszembe jut. Nem akarok másoknak megfelelni, ezért ne várjátok, hogy írásaim szórakoztatóak, viccesek legyenek...  Amit itt megosztok az az életem része valamilyen módon,  építő jellegű kritikát szívesen fogadok, de ne bántsatok, mert törékeny vagyok...


Elérhetőség:
lilithvampire666@gmail.com

PIACTÉR

Eladó cuccaim

Rockerek.hu profilom

Utolsó kommentek

  • Ilyasviel: Azért csak akad egy kivétel, habár nem tudom, mennyiben számítok olvasónak. (2011.04.08. 01:00) Napi depresszió :D
  • Blithe: A Moyra nagyon jó, nekem is van pár olyan lakkom, csak ajánlani tudom :) !!! (2011.01.25. 01:24) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: igen szerintem így egyszerűbb, ha megnézted a videót amit linkeltem akkor láthatod is miért. :) A lakkot már nem tudom hol vettem azóta másik van a... (2011.01.23. 12:12) Nail art/ Hogyan készült?
  • Blithe: Csak miattad regisztráltam, hogy tudjak kommentet írni :D... A véres köröm valami eszméletlen jó!! Hol találtál ilyen gyönyörű piros körömlakkot? N... (2011.01.22. 20:35) Nail art/ Hogyan készült?
  • Nightqueen †: @Morticia Aeternus de Sade: Szija! Köszi :) A külső réteg valami fényes szatén szerű anyag, nem tudom pontosan mennyit használtam fel, de az anyag... (2010.12.21. 01:08) Corset
  • Utolsó 20

Kééész

Nightqueen † 2010.06.16. 14:06

Véégre kész a ruha amiről írtam már! :D Áh örülök nagyon!
Hm nem is tudom mit írjak róla... Egyszerűen csak próbálok teret adni a cuki, aranyos énemnek a dárkos ( az.. persze xD ) énem mellett. Ezért most fehérben gondolkoztam, így született meg ez az összeállítás.



A szett egy kalapból egy fűzőből és egy szoknyából áll eredeileg, de végülis vettem hozzá egy legyezőt, és előszedtem egy saját készítésű nyakláncomat is, elvégre illik hozzá..:D
Na de most jöjjenek a képek, utána leírom hogy kááábé mennyibe fájt ez nekem...


A fűzőröl:
Egyszerű nyolc szeletes fűző, semmi extra nincsen benne, viszont nagyon jól néz ki szerintem . A szabásmintáját
itt megtaláljátok. :) Az anyag költség sem volt vészes, persze vannak dolgok amiket egyszerűen csak kihagytam belőle..szándékosan. Iyen pl a fűzőkapocs az elején. Feleslegesnek tartottam költeni rá.
Nos az anyaga valami szatén féle szép fényes, nagyon jó anyag, belül egy vászon szerű valami van, és a legbelső réteg pedig sima bélés selyem.. pfejj de utálom :D Ezekből az anyagokból egy méter kelett ezeket körülbelül 2000 ft-ért szereztem be. A merevítési mód vicces kicsit. Erre sem akartam sokat költeni így teljesen ingyen jutottam hozzá anyukám munkahelyéről (teheroutó szervíz :D). Most nevetni fogtok de a merevítés ebben forrasztáshoz használt réz pálca vagy mi :D Nem rozsdásodik és a tartása is megfelelő! :D A csipke és a selyemzsinór a fűzéshez 1700 forint körül volt... :) A ringli bele alátéttel együtt 4 forint/darab.

A szoknya függöny anyagból készült... Profi vagyok az anyagok nem megfelelő felhasználásában :D Egy 3 méter széles függönyből vettük meg 2szer a szoknya hosszát (térd alá ér) így lett egy két réteges, szépen összeráncolt szoknyám ami egy szalagra van rávarrva és azzal lehet megkötni is. 1000 Ft kb. :)
Valószínű, hogy egy tüll alsószoknyát fogok alatta hordani. Csak a tüll szoknya még nincs kész :D Pedig már pár hónapja ott pihen a szekrénybe..


Ez a kalap már az itthon fellelhető anyagokból készült így árat nem tudok mondani, konkrétan egy topból és valami tüll cuccosból van. Az a tüll már sok sok éve nálam tengődik, fogalmam sincs honnan van, de erre a kérdésre még anyum sem tudta a választ. Rejtélyes egy cucc az biztos. O.o


Ezt a kámeás nyakláncot pár hónapja csináltam. Ah olyan szép az a medál *.*
(Kreatív boltba 300 ft)
A csipke és  a szalag  árára már nem emlékszem.






Végül a szettbe belekerült egy legyező ami nem saját gyártmány. 250 Ft volt a kínaiba xD óccó, jó, vegyed cak, szok kici minta szép legyező, vegyed meg xD
Amúgy van ilyenem már feketébe is, nem is egy. Nyáron nagyon nagyon jól jön :) 
 

Körülbelül ennyi. Valószínű, hogy szerzek majd egy fehér csipkés, vagy horgolt bolerót is, mert a vállamat nem nagyon szeretem mutogatni.

Összességében ha jól megnézzük, nem nagy szám ez a ruha, nekem mégis sokat jelent, mert nem rég óta varrok (pár hónap), és ahhoz képest egész jó lett. =)

A poszt lényege nagy vonalakban: minimális hozzáértéssel és viszonylag kevés pénzből klassz cuccokat kreálhatunk magunknak.

Véleményeket, építő jellegű kritikákat várok tőletek, kedves olvasóim! 

Címkék: kalap varrás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nightqueen.blog.hu/api/trackback/id/tr172086226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-l- ditti -l- 2010.06.17. 10:16:20

Hihetetlen vagy... komolyan.

_Wonderland_ 2010.06.17. 19:03:20

Ha nem írod le,hogy te csináltad akkor el se hiszem.Nagyon szép lett ez a darab is mint a többi:)
süti beállítások módosítása